sâmbătă, 7 iunie 2008

Liceenii de ieri,Absolventii de azi

4 ani adica 1461 de zile. care au aduna 35064 ore
atat a fost timpul liceului iar acum la sfarsit ne doare.
ne doare despartirea si sfarsitu unei generatii
o generatie cu multe pretenii si multe fratii
cu profesori mai duri sau mai intelegatori.
in oricare fel si de ei o sa ne fie dor.
ca totusi 4 ani de zile am studiat cu ei
am glumit, am ras ne am simtit bine alaturi de ei.
orele de religie care nu se faceau
erau la fel ca romana unde cu totii dormeau
orele de mate fizica si info de unde kiuleam
mergeam in corint unde ne jucam beam si radeam
radeam de amintirile frumoase din zilele trecute
si de zilele ce urmau sa vina iar in cui nu erau batute
primele zile noi nici nu ne stiam,
cine suntem sau de unde veneam
dar asta a trecut acum k a venit sfarsitu care e greu
insa in inimile noastre cred ca liceeni vom fi mereu

Un comentariu:

atrandafir spunea...

salut,

am vazut ca ti-ai facut un blog pentru a avea unde sa iti pui poeziile, vroiam sa stii ca exista o pagina numita www.crazypoems.net care incearca sa ofere la toata lumea un loc frumos unde sa citesti poezii noi si sa le scrii pe alea tale

te aspteptam pe la noi,
Alexandru